Infolinia: +48 728 877 668 | sklep@krzeslaonline.pl

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Polityka prywatności (obowiązująca od 25 maja 2018 r.)

 

  1. Administrator danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych, które przekazałeś zapisując się w serwisie www.krzeslaonline.pl jest: Arpex z siedzibą w Pass 19, 05-870 Błonie

W przypadku pojawienia się pytań dotyczących polityki prywatności prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@krzeslaonline.pl lub telefonicznie w godzinach 9:00-17:00 pod numerem +48 662 994 172

 

  1. Cel i podstawa przetwarzania danych osobowych

Otrzymane dane osobowe będą przetwarzane przez Arpex w celach marketingowych na podstawie Twojej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

W przypadku wyrażenia przez Ciebie dobrowolnej zgody pod formularzem kontaktowym (zgoda na przekazywanie danych do podmiotów trzecich) dane mogą zostać przekazane i przetwarzane w celach marketingowych przez te podmioty.

Dane osobowe (kontaktowe) wykorzystywane są także w celu zawarcia lub wykonania umowy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

 

  1. Rodzaj przetwarzanych danych

Kiedy zapisujesz się przez formularz zamieszczony na stronie internetowej www.krzeslaonline.pl, gromadzimy poniższe dane osobowe::

  1. a) imię i nazwisko,
  2. b) telefon kontaktowy,
  3. c) adres e-mail,
  4. d) numer IP urządzenia, z którego dokonujesz zapisu.

 

  1. Okres przetwarzania danych

Dane, które nam udostępniasz przechowujemy do czasu, aż zgłosisz sprzeciw wobec ich przetwarzania i cofniesz zgodę na ich przetwarzanie.

 

  1. Twoje prawa

W związku z tym, że powierzasz nam swoje dane osobowe przysługują Ci następujące prawa:

  1. a) prawo dostępu do Twoich danych osobowych,
  2. b) prawo do sprostowania Twoich danych osobowych,
  3. c) prawo do ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych,
  4. d) prawo do usunięcia Twoich danych osobowych,
  5. e) prawo do cofnięcia zgody/sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych;
  6. f) prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych,
  7. g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Dostęp do danych osobowych

Dostęp do Twoich danych osobowych posiadają upoważnieni pracownicy. Ponadto w celu ich przetwarzania korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, świadczących dla nas usługi hostingowe oraz CRM (customer relationship management).

 

  1. Zabezpieczanie danych osobowych

Usługi IT, z których korzystamy oferowane są przez firmy posiadające niezbędne zabezpieczenia przed przypadkowym lub niezgodnym z prawem zniekształceniem, zniszczeniem, utratą, modyfikacją, nieuprawnionym ujawnieniem lub nieuprawnionym dostępem do danych.

 

  1. Cookies

Czym są ciasteczka?

Pliki cookies to małe zaszyfrowane pliki tekstowe, przechowywane na Twoim komputerze lub innym urządzeniu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

 

Do czego służą ciasteczka?

Pliki cookies przechowują informacje o preferencjach użytkownika, przez co pozwalają nam dostosować stronę do jego wymagań. Informacje przekazywane przez pliki cookies pomagają nam analizować sposób użycia naszej strony przez użytkownika, dzięki czemu możemy dostosować stronę do jego wymagań.

 

Do czego używamy ciasteczek?

Ciasteczka są używane na naszej stronie do zapamiętywania informacji, które mogą być używane do zbierania statystyk odwiedzin strony. Nie przechowujemy danych, które mogą służyć do identyfikacji użytkownika.

 

Rodzaje ciasteczek, których używamy

Domyślne ciasteczka serwisu z informacją o sesji aktualnego użytkownika. Ciasteczko wygasa po jednym dniu.

Google Analytics: _utma; _utmb; _utmc; _utmz: Ciasteczka służą do zbierania anonimowych informacji o użytkownikach naszej strony, w tym: ilości użytkowników, lokalizacji użytkowników, stron odwiedzonych przez użytkowników. Jeżeli chcesz zrezygnować z dostarczania powyższych danych do Google Analytics, przejdź pod poniższy link https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

 

Jak wyłączyć ciasteczka?

Jeżeli chcesz zrezygnować z ciasteczek, musisz przełączyć tryb przeglądarki.

Dla Microsoft Internet Explorer:

Kliknij menu “Narzędzia”, a następnie “Opcje internetowe”

Kliknij ikonę „prywatność”

Znajdź menu „ciasteczka” i zaznacz odpowiednią wartość

Dla Opera 6.0 i nowszych:

Wybierz menu „Plik” -> „Ustawienia”

Prywatność

Dla Mozilla Firefox:

Kliknij menu “Narzędzia”, a następnie “Opcje internetowe”

Kliknij ikonę „prywatność”

Znajdź menu „ciasteczka” i zaznacz odpowiednią wartość

Dla Chrome:

Kliknij menu „Ustawienia”

Kliknij na dole „Zaawansowane”

Przejdź do sekcji „Prywatność i bezpieczeństwo”

Kliknij „Ustawienia treści”

Kliknij „Pliki cookie”

 

Co się stanie jeśli zrezygnuję z ciasteczek?

Wszystko zależy od rodzaju ciasteczek, z których zrezygnowałeś. W najgorszym przypadku strona może być wyświetlana niepoprawnie.

 

  1. Definicje i pojęcia

Administrator danych osobowych – zgodnie z art. 4 pkt 7 RODO administrator oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych.

dane osobowe – zgodnie z art. 4 pkt 1 RODO dane osobowe oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą).

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s.1).