Infolinia: +48 728 877 668 | sklep@krzeslaonline.pl

Regulamin

Sposoby składania zamówień:

Koszyk sklepu krzeslaonline

Umożliwia szybką i automatyczną obsługę zamówienia. Po skorzystaniu z koszyka naszego sklepu internetowego otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania zamówienia w naszym sklepie.

Pocztą elektroniczną (email)

Wystarczy przesłać email na adres sklep@krzeslaonline.pl zawierający wszystkie potrzebne dane do realizacji zamówienia czyli dane kontaktowe do osoby zamawiającej, adres dostawy, wybrany sposób płatności, towar i ilość oraz ewentualne dane do wystawienia faktury.

Telefonicznie

Jesteśmy dostępni pod nr telefonu:

Informacje o zwrotach:

Drogi kupujący – jest możliwość zwrotu zakupionego w naszym sklepie towaru do 14 dni od jego otrzymania lub odbioru w naszym magazynie. Nie muszą Państwo podawać powodu zwrotu! Pamiętajmy, że zgodnie z polskim prawem możliwość zwrotu 14 dniowego dotyczy tylko Konsumentów. Oznacza to, że kupując produkt na użytek firmowy (z fakturą zakupu z numerem NIP przedsiębiorstwa) nie będą mogli Państwo skorzystać z zwrotu 14 dniowego.

Odstąpienie od umowy (zakupu) będzie skuteczne tylko i wyłącznie wtedy gdy towar zostanie odesłany z kompletną zawartością, a produkt nie będzie nosił śladów użytkowania. Aby odstąpić od umowy zawartej w naszym sklepie, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@krzeslaonline.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej Tutaj

Przesyłkę należy nadać na adres Arpex Willshire Ul. Pass 20d, 05-870 Blonie.

W sytuacji kiedy kupujący rezygnuje z towaru, chce go zwrócić, bądź nie odbierze paczki, może zostać obciążony kosztami przesyłki. Ze względów bezpieczeństwa towar najlepiej zwracać w oryginalnym opakowaniu. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy – W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

Dane osobowe/ Polityka prywatności:

Regulamin ochrony danych osobowych – POBIERZ

Reklamacje:

Pamiętaj! Rozpakowanie przesyłki przy kurierze znacznie ułatwi Ci ewentualną reklamację uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu.

W takich sytuacjach konieczne jest spisanie protokołu szkody wraz z kurierem.

Zasady procedury reklamacyjnej uszkodzonego lub wadliwego przedmiotu.
1)Pobierz wniosek reklamacyjny link
2)Wypełnij go i podpisz
3)Prześlij na adres reklamacje@bankietowo.pl

  • Wniosek reklamacyjny
  • Zdjęcia reklamowanego produktu
  • Skan dokumentu zakupu
  • Protokół szkody spisany z kurierem *(Jeśli towar został uszkodzony w trakcie transportu.)

Ważne: Reklamacja zostanie przyjęta tylko po spełnieniu powyższych kroków. Okres rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.

Uwaga! Towar można reklamować tylko w czasie trwania gwarancji. (2/3 lata w zależności od produktu.)

W przypadku odebrania uszkodzonego towaru podczas transportu, klient zobowiązany jest do spisania protokołu szkody z kurierem w terminie do 7 dni od otrzymania przesyłki.

Następnie Kupujący w ciągu kolejnych 5dni ma obowiązek przesłać drogą mailową protokół szkody do Sprzedającego.

Po przekroczeniu w/w terminów reklamacja nie zostanie uznana.

Dokumenty sprzedaży

Do każdego zakupu wystawiana jest faktura sprzedaży.

Dokument ten zawiera podpis elektroniczny.

Decydując się na zakup wyrażasz zgodę na otrzymanie faktury drogą mailową.

Dokument sprzedaży wystawiany jest na podstawie danych z formularza zakupu (numer NIP). Prosimy o dokładne wypełnianie, ponieważ wystawiony dokument nie podlega zmianie.

 

 

Szybki kontakt!
+
Wyślij!