Infolinia: +48 728 877 668 | sklep@krzeslaonline.pl

Regulamin

Sposoby składania zamówień:

Koszyk sklepu krzeslaonline

Umożliwia szybką i automatyczną obsługę zamówienia. Po skorzystaniu z koszyka naszego sklepu internetowego otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania zamówienia w naszym sklepie.

Pocztą elektroniczną (email)

Wystarczy przesłać email na adres sklep@krzeslaonline.pl zawierający wszystkie potrzebne dane do realizacji zamówienia czyli dane kontaktowe do osoby zamawiającej, adres dostawy, wybrany sposób płatności, towar i ilość oraz ewentualne dane do wystawienia faktury.

Telefonicznie

Jesteśmy dostępni pod nr telefonu:

Informacje o zwrotach:

Drogi kupujący – jest możliwość zwrotu zakupionego w naszym sklepie towaru do 14 dni od jego otrzymania lub odbioru w naszym magazynie. Nie muszą Państwo podawać powodu zwrotu! Pamiętajmy, że zgodnie z polskim prawem możliwość zwrotu 14 dniowego dotyczy tylko Konsumentów. Oznacza to, że kupując produkt na użytek firmowy (z fakturą zakupu z numerem NIP przedsiębiorstwa) nie będą mogli Państwo skorzystać z zwrotu 14 dniowego.

Odstąpienie od umowy (zakupu) będzie skuteczne tylko i wyłącznie wtedy gdy towar zostanie odesłany z kompletną zawartością, a produkt nie będzie nosił śladów użytkowania. Aby odstąpić od umowy zawartej w naszym sklepie, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@krzeslaonline.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej Tutaj

Przesyłkę należy nadać na adres Centrum dystrybucji FlexLSPark Logistyczny P3 Budynek nr. 9 Ul. Pass 20k, 05-870 Blonie.

W sytuacji kiedy kupujący rezygnuje z towaru, chce go zwrócić, bądź nie odbierze paczki, może zostać obciążony kosztami przesyłki. Ze względów bezpieczeństwa towar najlepiej zwracać w oryginalnym opakowaniu. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy – W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

Dane osobowe/ Polityka prywatności:

Regulamin ochrony danych osobowych – POBIERZ

Reklamacje:

Pamiętaj! Rozpakowanie przesyłki przy kurierze znacznie ułatwi Ci ewentualną reklamację uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu.

W takich sytuacjach konieczne jest spisanie protokołu szkody wraz z kurierem.

Zasady procedury reklamacyjnej uszkodzonego lub wadliwego przedmiotu.
1)Pobierz wniosek reklamacyjny link
2)Wypełnij go i podpisz
3)Prześlij na adres reklamacje@bankietowo.pl

  • Wniosek reklamacyjny
  • Zdjęcia reklamowanego produktu
  • Skan dokumentu zakupu
  • Protokół szkody spisany z kurierem *(Jeśli towar został uszkodzony w trakcie transportu.)

Ważne: Reklamacja zostanie przyjęta tylko po spełnieniu powyższych kroków. Okres rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.

Uwaga! Towar można reklamować tylko w czasie trwania gwarancji. (2/3 lata w zależności od produktu.)

W przypadku odebrania uszkodzonego towaru podczas transportu, klient zobowiązany jest do spisania protokołu szkody z kurierem w terminie do 7 dni od otrzymania przesyłki.

Następnie Kupujący w ciągu kolejnych 5dni ma obowiązek przesłać drogą mailową protokół szkody do Sprzedającego.

Po przekroczeniu w/w terminów reklamacja nie zostanie uznana.

Dokumenty sprzedaży

Do każdego zakupu wystawiana jest faktura sprzedaży.

Dokument ten zawiera podpis elektroniczny.

Decydując się na zakup wyrażasz zgodę na otrzymanie faktury drogą mailową.